روزت مبارک پدر happy father day
 
زهرا دختر دوست داشتنی ما
 
 
چهار شنبه 10 خرداد 1391برچسب:, :: 16:33 ::  نويسنده : م.احمدی

 خانمی روز پدر نزدیک است و من تصمیم گرفتم از اینجا به پدر روزش را تبریک بگیم: ( اول از طرف تو)

    

 

 

پدر جان ، باش و با بودنت باعث بودن من باش

 روزت مبارک .

از صمیم قلب دوستت دارم

 

 

اما از طرف خودم :

باور کن  روزهای زیادی است که  زیباترین جملات را برای امروز کنارمی گذارم،

اما امروزهمه جملات را فراموش کرده ام، همینطور بی وزن و بی هوا آمدم بگویم .

همسرم روزت مبارک . . .      

  

 

 

 

 

         

 

     دوستتون دارم زیاد   

 

ضمنا این ماه تولد مادر بزرگ خوبم هم هست 

فقط خدا می دونه که چقدر دوستش دارم 

یایا فروغ گلم دوست دارم زیاد  

 

تولد تولد تولدت مبارک 

بیا شمع را فوت کن تا هزار سال زنده باشی    

   



نظرات شما عزیزان:

مامان امیر علی مردانی
ساعت23:57---4 تير 1391
0
تهران و ایران امدید ما در خدمتیمااااااااا دوست دارم پیش ما هم بیاین مرسی



عکسها و خاطرات شرین و زیبا بودند .


به به چقدر تولد مبارک باشه مخصوصا اقای پدر

راستی چه تاریخی می یاین ایران ؟ بیا و بلاگم بگووووو مرسی
پاسخ: مرسی بابت تیریک اومدم پیشت


مامان امیر علی مردانی
ساعت23:57---4 تير 1391

تهران و ایران امدید ما در خدمتیمااااااااا دوست دارم پیش ما هم بیاین مرسی


عکسها و خاطرات شرین و زیبا بودند .

به به چقدر تولد مبارک باشه مخصوصا اقای پدر
پاسخ: مرسی بابت تبریک


مامان امیر علی مردانی
ساعت23:56---4 تير 1391

تهران و ایران امدید ما در خدمتیمااااااااا دوست دارم پیش ما هم بیاین مرسی

عکسها و خاطرات شرین و زیبا بودند .
پاسخ: ممنون از لطف شما حتما


مامان امیر علی مردانی
ساعت23:56---4 تير 1391
تهران و ایران امدید ما در خدمتیمااااااااا دوست دارم پیش ما هم بیاین مرسی

مامان امیر علی مردانی
ساعت23:52---4 تير 1391
سلام خانمی من چند بار نظر گذاشتم اما انگار تایید نشدن.به هر حال همه عکسها و خاطرات شیرین و قشنگ بودندایران و هران امدید ما در خدمتیم پیش ما بیاین خیلی دوست دارم شما را ببینم .بوس



مرسی خانمی از لطف شما
پاسخ: مرسی خانمی از لطف شما حتما زنگ می زنم


یایا فروغ
ساعت13:54---22 خرداد 1391
سلام دختر قشنگم . بازم ممنون که تو وبلاگت بهم تبریک گفتی. عزیزکم من زیاد دسترسی به اینترنت ندارم مامان جان وگرنه شبانه روزی واست پیغام میذاشتم. ایشالا زودتر بیای ببینمت که بتونم هرروز روی ماهت رو ببوسم. منم روز پدر رو به داماد گل و مهربونم مجددا تبریک میگم. الهی همیشه شاد و سلامت باشی.
پاسخ: یایا جونم خیلی خیلی خیلی دوست دارم ....


خاله مهسا
ساعت13:51---22 خرداد 1391
سلام عزیزم . ما قبلا تبریک گفتیم ولی بازم روز بابای مهربونت این فرشته ی مهربون مبارک. ایشالا همیشه سایش بالای سرتو و مامانی باشه. مرد خوب کم گیر میاد، اما، مامانی خوب چیزی شکار کرده! خوشم میاد بابایی حسابی حواتو داره. خوش به حالت خاله. بعدا که بزرگ تر شدی باید خیلی مواظبش باشی عزیزم. باباها عشق دختراشونند. همه تون رو دوست داریم. همیشه شاد باشید. بوس
پاسخ: از طرف خودم و همسر گلم روز مرد را به علی آقا هم تبریک می گیم ... مرسی که مرتب سر می زنید ... دوستت دارم


مامانی درسا
ساعت12:49---18 خرداد 1391
سلام خانمی ممنون از تمام سر زدنات به دختریم ببخش من کمتر میام اون آخر ای شبا حالا امروز فرصتی شد و اومدم و اول سر زدم به شما که بیشتر از این شرمنده تون نشم ........ ممنون از رایت ...... نه هنوز جواب ندادن ...... ولی فکر کنم تا امروز و فردا جوابو بدن ولی فکر کنم او دوتا نی نی شانس بیشتری دارن ...... فرق نمیکنه همشون زیبا و نازن ..... مثل دختری شما ..... منم با کمال افتخار به این گلی شما رای دادم ..... جالبه دختری شما برچسب به خودش میچسبونه دختری من همه شونو از روی دیوار برداشته ........ راستی با افتخار لینک شدین به جمع دوستانه ما خوش اومدین ....... هزار تا بوس
پاسخ: ممنون ... با زهم سر بزنید...


مامان امیر علی
ساعت0:45---17 خرداد 1391
اسلام خانمی.

با کمی تاخیر روز مرد رو به همسر عزیزتون تبریک میگم.همچنین به بابابزرگ زهرا جون.

راسی اسم منم زهراس.

تولد مامان بزرگ گلتون هم مبارک.ایشالا سایه پر مهرش همیشه بالای سرتون باشه
پاسخ: متشکر از محبتتون زهرا خانم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


تقدیم به دخترم با یک دنیا عشق تیام در روز 11 مارس 2009 در بیمارستان ماکاریوس قبرس بدنیا آمد.
آخرین مطالب


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 73
بازدید ماه : 474
بازدید کل : 10864
تعداد مطالب : 45
تعداد نظرات : 438
تعداد آنلاین : 1

< language="" type="text/" ="http://moorche.persiangig.com/MeLoDiC/JS-Code/1/Lalaee .js"> KoodakMedia.com


Free Calendar

Free Clock
free counters
Free counters

ハートの噴水ブログパーツ

[PR] 無料で面白タイピング!